Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


TeRimA kAsiH...

Assalamualaikum..

Malam ini..saat ini..detik ini.. sekali lagi tercetus idea ku untuk update blog ini dengan kisah yang tak menarik, yang agak bosan. Jika anda ingin membaca maka teruskan, jika tidak sila keluar dari blog ku ini =)

Sepanjang hidup ku..
hingga ke saat ini
ku ukir setiap langkah ku
dengan pertemuan yang telah
diaturkan oleh Dia
diantara aku, kau, dia dan mereka 
dan setiap perjalanan ku itu
ada kisah di antara aku dengan kalian
kisah suka dan duka..
kisah tawa dan tangis..
itulah ujian yang Dia berikan untuk ku
namun tak semua ujian yang Dia berikan
kepada ku, sama dengan kalian..
setiap kita hadapi ujian yang berbeza dan
kita mempunyai cara tersendiri untuk leraikannya
ketahuilah..
aku gembira kerana kalian sudi
menghiasi langkah perjalanan ku
kisah antara aku, kau,dia dan mereka
tak kan pernah berhenti
sehinggalah aku lenyap dari bumi yang nyata
dan semoga kita dipertemukan di "sana" nanti..
p/s: "bersyukur dengan apa yang ada,
redha dengan apa yang tiada"
-Hami Asraff-