Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Luahan Hati II

Assalamualaikum...

Bahagia..
siapa yang tak mahukan
Duka..
siapa yang menginginkannya..
namun kita tak lari dari dua
perkara tu
kedukaan itulah yang
mengajar kita untuk mecari
kebahagiaan..
dan kebahagiaan itu adakalanya
diselitkan dengan kedukaan
agar kita sedar bahawa hidup
kita ini bukan hanya sekadar untuk
gembira sentiasa..

Mereka bahagia..
aku juga menginginkan seperti mereka
bohong kalau aku mengatakannya tidak
namun..
apa yang aku dapat jika keindahan itu
dinikmati sebelum halal?
anda pasti ada jawapan untuk ini kan..
*tersenyum*

Terima kasih Ya Tuhan..
kerana Kau menyayangi ku..
Kau masih cuba pelihara ku
meskipun kadang kala keinginnan itu ada..
syukur, alhamdulillah...
dan untuk kalian..
semoga kalian berakhir dengan dirinya
sebuah masjid yang sangat indah..

"Ya Allah..Kau peliharalah aku dari perkara-perkara sebegitu..aamiin"
p/s: Aku tak nak bertunang,nak terus akad je ..
senangkan, jimat pon jimat
*tetiba je*