Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


SiaPaKaH aKu...

Assalamualaikum...
Aku..
dari sekolah sampai lah sekarang
diri ini sangat familiar dengan gelaran "garang"
"aina ni garang la.."
yes.. memang aku ni garang pon
mungkin orang yang tak mengenali ku akan ingat
aku ni lemah lembut
tapi sebenarnya aku ni sangat garang..
garang dengan kawan..
garang dengan adik..
and garang dengan makcik2 aku..hahahha

Mungkin sebab aku ni anak sulung
dan aku merasa aku mengalas tanggungjawab
untuk menjaga adik ku..
aku tegas dengan adik, sangat ! 
dan aku susah nak beralah dengan adik sendri..
tapi adik aku selalu beralah dengan aku..
hahahaha.. thats why i love my bro >.<
that is me !

dan satu ketika dulu aku pernah "slap" adik aku
depan kawan dia, actually time tu kt rumah kami la
kawan2 dia datang rumah sebab nak main game "Ps"
bukan suka2 aku nak tampar dia..p/s:
gara-gara dia cakap bahasa kesat
like bodoh..bab! something like that la..
aku paling tak suka orang guna bahasa2 kesat 
dan aku pon tak suka guna bahasa2 tu walaupon
ada ketika nye aku pernah terlepas -.-'
see..garangkan aku?!
hahaha..kadang2 aku lebih tegas dari mak aku sendiri
kadang2 la..bukan selalu..hehehe

Tak kisah la korang nak cakap aku garang ke tegas ke
aku tak kisah..
tapi aku pelik bila aku tak marah mesti ada 
yang cakap aku marah -.-'
tau la aku ni garang tapi tak kanlah 24jam aku nak garang
memanjang.. -_____-
ada waktu dan ketikanya aku akan garang !

dan tolong la jaga kebersihan diri dan sekeliling
even dalam bilik korang sekali pon..
aku sangat rimas tengok barang2 bersepah yang tak
reti nak kemas balik..
nak sepah tu sepah la tapi tolong la kemas balik
janganlah biar macam tu je... PENGOTOR tau tak !
kebersihan diri lambang identiti korang sebagai umat islam..
even agama lain sekali pon mesti setiap agama menitik beratkan
soal kebersihan kan..
so tak reti2 nak jaga kebersihan ! kebersihan diri paling utama !
itu adalah adalah imej kita =)


Banyak lagi sifat yang kawan2 aku semua tak tahu, even korang dah kenal aku lama sekalipun but not everything about me u know expecially my attitude..
p/s: Please understand why,
before you judge !