Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


TaK pErLuKaN SimPaTi

Assalamualaikum...

Aku bukak..
aku lihat dan lalu ku tersenyum
inilah rasa yang Allah berikan 
kepada ku untuk aku rasai 
perasaan ini..
aku senyum..
terima dengan hati yang terbuka

Dia tahu apa yang aku rasa
Dia tahu apa yang aku cuba rahsiakan
aku diam..
aku tak pinta mata simpati tu
dan aku tak pinta kata-kata simpati
kerna aku yakin Dia sentiasa ada
dan aku yakin aku mampu bangkit !
Dia ada cara tersendiri untuk menguji
hamba-hambanya..
Dia ada cara untuk menyedarkan
hamba-hambanya..
dan Dia tahu apa yang terbaik buat
hamba-hambanya..
dan aku disini
redha dengan apa yang aku ada..
p/s: Allah selalu sayangkan kita
namun kita sering lupa akn hakikat itu !