Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


UnTuk mAk AyaH...

Assalamualaikum...

Dengan apa yang aku terima
membuatkan aku rasa sangat serba salah
bukan ini yang aku inginkan
bukan ini yang aku harapkan
tapi...urmmm..

Already miss my parents !
sangat rindukan mereka  T____T
lepas borak2 dengan mak tadi
rasa rindu ni lagi bertambah
lagi2 bila keadaan mak ayah macam tu..
serius aina sangat risaukan mak..

seorang ibu sanggup korbankan
apa saja untuk anak2 mereka..
dan seorang ayah sanggup menahan
susah payah mencari rezeki
demi mencari sesuap nasi untuk
anak-anak mereka..

*tahan sebak*

Kan bagus kalau aina mampu 
ringankan beban mak dan ayah..
kan bagus kalau aina ni anak yang 
bijak dalam apa saja..
arghhh..maaf..
aku tak mampu melawan takdir
aku tahu ini adalah ketetapan dari-Nya
buat kami..
namun aina cuba menjadi anak
yang pasti mak dengan ayah bangga dengan
aina dan aina akan pastikan kepercayaan
mak ayah bagi pada aina, aina tak akan musnahkan
itu janji aina pada diri aina :')


"Ya Allah..semoga Kau berikan ku 
peluang untuk membahagiakan keluarga ku..
dan lindungilah keluarga ku.."

*kesat air mata
p/s: Sentiasa mendoakan kebaikkan 
untuk kedua-dua ibu bapa kita :')