Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Luahan Hati 4

Assalamualaikum...

Mungkin di sini aku bakal berakhir
cuba bangkit di dunia luar
mungkin payah bagi ku 
untuk bertemu dengan insan-insan
diluar sana
namun itu mungkin peluang untuk ku

Satu panggilan yang buat aku resah
hati menangis, hati merintih
ku cuba kuatkan hati ini
demi satu perkara yang bakal aku hadapi
pesanannya buat aku kuat
pesanannya buat aku bangkit
dan pesananya buat aku rasa serba salah
aku takut aku tak mampu mengapainya
maafkan aku...
p/s: Aku ditarbiyahkan dan
aku akan terus ditarbiyahkan :')