Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Luahan Hati 5

Assalamualaikum...

Sekuat mana pun kita simpan rahsia tu
sehebat mana kita merahsiakannya
satu hari nanti pasti akan terbongkar
dan perlu ke kau sebegitu sekali??
apa salah aku?
kau terasa dengan aku?
ok ..maaf !
maaf kalau terasa dengan aku
dan maaf sebab aku tak memahami 
keadaan kau..
dan maaf juga sebab aku tak mampu
jadi kawan yang baik untuk kau
dan saat ni aku tekad
"kepercayaan"
tidak mudah untuk aku berikan
"sayang"
tidak mudah untuk aku tunjukkan
aku bukan insan sebegitu
aku bukan insan yang mudah bertutur manis
dihadapan insan-insan yang aku sayangi
cukup hanya Dia saja yang tahu
rasa kasih ku ini pada insan-insan itu

perlu ke untuk aku tunjukkan?
maaf aku tak pandai nak tunjukkan..
dan maaf sebab aku tak mampu
jadi kawan yang "sweet" buat kau
mungkin aku mengabaikan
mungkin aku tak ambil kisah
dan kerana itu kau berasa jauh hati
maaf...
p/s: Merindukan hakikat kebenaran..