Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


MaSih diBeRi PeLuaNg :')

Assalamualaikum...

Alhamdulillah aku dapat tunaikan nazar ku dan syukur apa yang aku 
inginkan aku tercapai. Mungkin tak sehebat mereka tapi cukup hebat 
bagi diri aku sebab aku mampu naikkan pointer yang aku rasa aku 
tak mampu untuk mendapatkannya. Tapi ape-ape pon aku tetap bersyukur, 
aku masih ada 3 sem lagi insyaAllah aku masih ada peluang dan 
cukup la aku down sem lepas dan masih terbawa2 ke sem 3, 
syukur aku masih diberi peluang untuk pulih kembali dan terima kasih sangat2 
kepada kawan-kawan aku yang banyak membantu dalam assignment, 
project terima kasih sangat2 tanpa kalian result sebegini aku takkan dapat =)

Dah tiga sem tapi aku masih keliru lagi dengan CGPA dan GPA
CGPA aku bagitau point GPA then GPA aku bagitau point CGPA
maaf ye kawan2 aku sering keliru tentang tu dan maaf kalau aku tersalah
bagitahu..hehehe
Tapi tak pe lah tak penting pon untuk kalian kan..hahaha..
Dan tahniah kepada housemate aku sebab pointer korang semuanya terbaik
aku tumpang gembira buat kalian aku tahu apa yang kalian rasa sebab aku pon
merasainya =)
Mungkin setiap insan ada inspirasi atau semangat dari "seseorang" untuk berjaya
dan itulah yang kalian miliki, bertuahkan kalian ! =)

Sem 3 ni banyak sangat dugaan yang aku alami dan terima kasih banyak2
pada Zati  sebab kau banyak bantu aku, kau tahu ape yang aku alami
dan thanks sebab bagi semangat pada aku. Kau memang kawan yang baik !
walaupon aku selalu mengusik kau, maaf ye..hehehe
dan tak lupa jugak kat ahli kumpulan aku tanpa korang jugak
mesti carry mark aku rendah giler..hahaha
Sem 3 ni betul-betul menguji kesabaran aku
perasaan down sentiasa ada, dan kadang2 aku give up !
tapi dengan kekuatan yang Dia pinjamkan kepada aku aku mampu
hadapinya, terima kasih Ya Rabb ! =')
p/s: Kadang-kadang Allah tak  beri
apa yang kita mahukan, tapi
Allah tahu apa yang kita perlu !