Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Piisssttt...Piisssttt ! PesAnaN ku di SiNi

Assalamualaikum...


Mungkin kita pernah merasa tentang cinta
yang ditakdirnya bukan untuk kita
mungkin ini adalah cara meluahkan cinta
tanpa kata atau berpandangan mata

I'm sorry bit i love you
I'm sorry if i miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

Mungkin aku mencintaimu walaupun
engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu tanpa lelah
atau pun jemu
mungkin kita tak bersana di takdirkan
tak mengapa asal kau bahagia

biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu

I'm sorry bit i love you
I'm sorry if i miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

* salah satu lirik dari najwa latif, best lagunya tapi aku bukan peminatnya..hahaha *

p/s: Suka tak bermakna cintakan?=)