Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Hari ni, iNi YanG aKu RaSa !

Assalamualaikum...

Masing2 ada keinginan masing2
begitu jugak dengan aku
tapi tak semua keinginan tu dapat dimiliki
jika kau inginkan tak semestinya
kau kena dapat
dan tak semestinya benda tu
harus kau miliki.
Dia lebih tahu apa yang layak untuk kau

Aku perhati gelagat mereka
aku senyum sinis..
kau golongan terpelajar tapi
mana perginya hormat kau?
kalau kau tak tahu hormat orang
jangan harap orang akan hormat kau.
tak kisah la kau tua atau muda
tapi hormat tu perlu ada dalam diri kau !
dan itu yang aku pegang dari dulu.
dan hari ni aku nampak perkara tu
aku, kau dan mungkin mereka
tergolong dalam golongan "tu" 

Bila kau diam, bila kau perhati
kau akan lihat apa  di luar jangkaan kau
dan dari situ kau akan mula menilai
tapi diamkan saja
mungkin akan berlaku lebih dari tu
hahaha..maaf aku merepek di sini !
tapi itulah yang aku cuba sampaikan.

p/s: Kadang2 aku rasa sangat penat
dengan apa yang terjadi.
aku perlukan kata2 semangat dari kalian :(