Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kU RinDuKannYa...

Assalamualaikum...

Bila aku ingat kembali
sudah lama aku tak menangis kepada-Nya
bila aku dengari mahupun aku baca
surat cinta-Nya
mutiara indah itu tidak mengalir
Ya Allah..
sungguh kotornya hati ini !
Ya Allah..
aku ingin merasa cinta sebenar
sungguh aku cuba meraihnya
namun..
errmmm..
Ya Allah..
Jangan kau kunci hati ku
ini dari meraih cinta-Mu
jangan kau tutup hati ku
ini dari merasai nikmat cinta-Mu
berikan aku peluang untuk 
merasainya Ya Rabb..
p/s : aku ingin selalu menangis
tapi bukan tangisan duniawi..