Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


MayBe One DaY !

Assalamualaikum...

Dah lama aku rase macam ni..
dan aku tak tahu kenapa rasa macam ni
sebenarnye aku teringin sangat nak pakai tudung labuh 
tapi tudung tu aku suka yang jenis berfesyen tapi menutupi
apa yang sepatutnya perlu di tutup
dan aku pon tak tahu nak cari kat mana
dan agak mahal harganya U___U

maybe one day i will wear that hijab =)
insyaAllah..
macam gadis dalam gambar ni, comel je kan
ayu je..sedap mata memandang.
mungkin aku tak mampu jadi seayu ni
tapi cukup buat yang halal untu ku =)

p/s :wanita hiasan dunia 
seindah hiasan adalah wanita solehah