Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


NothinG InterestinG To Tell

Assalamualaikum...

Lembaran lama sudah di tutup
dan lembaran baru kini terbuka
untuk kita mengisi setiap helaian darinya
adakah amalan yang baik ataupun sebaliknya??
its up to you !
that is your choice !
so, please make a good decision =)
19/12/2012
bermula lembaran bagi ku untuk sem 4,
dan aku mengharapkan semangat itu
dan aku mengharapkan yang aku kuat
menghadapi segala ujian dan dugaan dari-Nya
aku tidak mengharapkan segalanya indah
cukup sekadar aku dapat menhadapinya dengan tabah.

Mungkin bukan sekarang..
dan bukan waktunya
aku diam..bisu
dari terus membicarakan tentangnya
hahahaha..
nothing interesting for you to know
but really interesting for me !
about what?
something ...
sesuatu yang tak pasti
tapi cukup untuk aku merasai kehadirannya =)
p/s : Aku susuri setiap jalan
yang terbentang luas buat ku
untuk lebih mengenali dan hargai 
erti kehidupan yang sebenar.