Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


SeMaLam & HaRi Ni...

Assalamualaikum...

Semalam jumpa mereka
dan macam2 yang kami bualkan
seronok dan paling seronok dapat 
lepas rindu pada mereka.
tapi kerinduan family second tak
terlepas lagi ni, tak sabar nak jumpa mereka >.<
sampai je rumah, study sikit lepas tu on9
then borak2 dengan kawan sebelum tidur
dekat pukul 3 jugak la aku dapat tidurnye
bangun je dari tidur terasa mata sembam gara-gara
tak cukup tidur, nak tak nak gagahkan diri untuk 
hadapi perkara tu..

Syukur alhamdulillah aku dapat
settle apa yang patut di settlekan.
walaupon aku tak berapa nak yakin dengan apa
yang aku buat tapi 
aku dah berusaha dengan usaha
aku sendiri dan sekarang aku tawakal
segala-galanya pada-Nya
aku tak mintak pon keputusannya yang gempak2
cukup syarat pon jadi la tapi dapat lebih tu
alhamdulillah la =)
ok stop bicara soal perkara ni !

Yes, aku akui ada betulnya apa yang
kawan aku cakap.
sekarang ni banyak yang dah berubah.
banyak sangat
dan mungkin aku turut berubah.
berubah kearah kebaikkan atau pon sebaliknya?
urmm..aku pon tak pasti
setiap manusia pas akan berubah dan berubah
hari ni mungkin kita kata lain
dan besok apa yang kita katakan hari ini
mungkin tak serupa apa yang kita perkatakan semalam.
lumrah..
hati manusia ni kan milik Allah =)
p/s: I'm weak but my Allah is strong !