Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


BeRhaRap !

Assalamualaikum...

Hari minggu yang sangat indah..
seindah cuaca..
tapi kebosanan tetap melanda diri aku
bangun tidur solat subuh, 
lepas tu jemur kain, kemas satu rumah
then buat sarapan untuk mereka seisi rumah
tah apa rasa masakan aku pon aku tak tau -__-

Dan aku berharap ada orang boleh bawak aku
keluar dari rumah ni..
pegi ke satu tempat yang boleh tenagkan hati dan fikiran
tanpa mengeluarkan duit, kecuali duit minyak la kan.
aku nak pegi tapak "eyes on Malaysia", tak pernah
lepak2 kat situ, rasanye tempat tu best untuk tenangkan fikiran.
then malam aku nak jalan2 kat town,
dapat snap beberapa gambar pon dah ok !
lepas balik dan aku rasa esok harinye akan bersemangat untuk study
dan buat assignment ! hahahaha
tapi semuanye balik rumah, sape aku nak ajak U___U
kesimpulannya, aku tak dapat keluar dan kebosanan terus melanda
diri ini..huh..
p/s: "bagaikan diri ku tapak sulaiman
terdampar dipantai bergelut sunyi
rindukan laut.."