Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


KawaN-kaWan !

Assalamualaikum...

Lepas ni aku tak nak rapat dengan sesape
dan aku akan berkawan dengan semua
takde dah istilah "kawan baik" or "kawan rapat"
kawan dengan semua lagi bagus
hati pun tak sakit, cemburu pon takde.
mungkin istilah2 tu hanya boleh dipakai mase
sekolah je bukan di universiti, mungkin !
Tapi walau ape pon yang terjadi aku tetap sayangkan
kawan-kawan aku, forever ! =)
p/s: Terima kasih kawan2,
air mata yang gugur ini dan 
hati yang membengkak ini
adalah satu permulaan untuk ku
menuju kedewasaan :')