Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


LuaHan HaTi 10

Assalamualaikum...

Banyak sebenarnye yang aku nak buat
tapi aku tak nak jadikan benda tu sebagai angan2
banyak yang perlu di susun..
dan perlu di laksanakan !
kalau kita ada duit macam2 yang kita nak buatkan
macam2 yang kita nak beli kan..
macam aku jugak !

kalau aku ada duit dalam masa terdekat ni
aku nak beli laptop untuk adik aku, yela
computer besar, nak bawak ke sana ke sini
macam susah je, so better lappy kan.
Dan aku akan ajar dy macam mana menggunakannya
dengan cara berhemah !
maklum la laki ni kasar sikit, bukannye reti jaga nak2
bila barang tu dah dibagi "free" kan..
macam2 la nanti yang aku nak ajar, aku akan pastikan
dia takkan download sebarang game online dengan sesuka hati je
dan aku akan pastikan dy selalu buat "defragment" !
dan macam2 lagi lah, banyak yang perlu aku bagitau dia
tapii..
masalahnye sekarang aku tak cukup duit lagi
soo maybe bukan masa terdekat ni =(

Galaxy Note !!!
impian aku nak memilikinya ! >_<

but not now...tskk..tskk..tskk.. T___T
ada banyak perkara yang aku perlu buat selain
dari memiliki phone tu, lagipon phone lama still boleh
guna so maybe one day  I will get it ! in shaa Allah..
*ni cerita tentang masa terdekat ni bukan dalam jangka masa panjang ok*

mohon mengerti ! =D

LI??
urmm...cerita pasal LI, actually aku tak tau ape yang aku nak sebenarnye

memang la takde benda yang senang dalam dunia ni
tapi aku nak sesuatu benda yang aku buat, aku akan enjoy !
enjoy, happy dan tak boring..urmm..
Pendidikan awal kanak-kanak !
urmmm..course yang aku sangat2 teringin menceburinya

time degree nanti? maybe..
tapi mungkin 4 tahun..uhhh..lamenye
nak kerja lagi, belajarnye..

banyaknyee ~
*confuse*
Kita hanya mampu merancang tapi yang tentukan hanya Dia..
In shaa Allah, Dia pasti membantu ku..
mudah2an segalanya berjalan dengan lancar..
apa pon yang aku ceburi pasti ada hikmah
macam sekrang ni, aku masuk U

dan aku dapat kenali dengan mereka-mereka
aku kembara di sini dan macam2 yang aku dapat.
Banyak yang aku nak kongsikan tapi biarkan itu semua
terpahat di hati, memori indah bagi ku ;)

"Diwajibkan ke atas kamu berperang, padahal itu tidak menyenangkan bagimu. Tetapi boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu, padahal itu baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu tetapi itu tidak baik bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
(Al Baqarah:216)