Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


meLuaHkan apa YanG akU raSa !

Assalamualaikum...

Bila bicara soal "itu"
hati aku terasa sebak..
bukan sebak kerana sedih 
tapi sebak dengan kenangan yang pernah
tercipta satu ketika dulu
sekejap je hubungan tu wujud
dan sekejap je kasih sayang menular dalam jiwa
rasa erat, teguh masih terasa..
dan aku harap hubungan seperti itu akan berterusan

Tapi terus terang aku kata kan
yang sekarang ni aku tak rasa pon
aku tak rasa hubungan itu
bila kami bertemu
yang ku rasa hanya kasih seperti teman-teman
kami bertegur..
tapi tegur sekadar apa???
uhhh...aku tak tahu nak luahkan macam mana
tapi aku tahu ada yang mengerti perasaan ku ini
tapi yang pasti bukan mereka di sana !
maaf andai ini yang aku rasa
aku tahu aku tak patut rasa macam ni
mungkin terlalu awal untuk aku menilainya
tapi salahkah dengan apa yang aku rasa???
it FACT right !?
maybe fact to me not to you guys !
p/s: Jika ada semangat tu
pasti ianya takkan pudar.. 
jangan mengharapkan yang lain saja
andai kau sendiri tak punya semangat itu.