Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


aKu daH pEnaT !!!

Assalamualaikum...

Maaf kalau aku tak mampu jadi yang
sempurna dimata mu..
maaf  andai terasa hati dengan sikap ku
maaf andai kata-kata ku
mampu menghunus hati mu..
dan maaf aku tak mampu menjaga hati mu
dia dan kalian semua..
aku penat..
penat menjaga hati insan yang tak pernah
menghargai dan tak pernah faham
perasaan insan di sekeliling mereka
cukup sampai disini saja..
aku dah penat..
penat beralah dengan orang orang macam kalian
penat nak terasa dengan orang orang seperti kalian !

Kalian hanya mahu difahami tapi untuk
memahami insan-insan disekeliling kalian
kalian gagal !
jangan diperbesarkan perkara yang kecil
umur semakin meningkat, perwatakkan makin berubah
jadikan perwatakkan tu perwatakkan yang matang
bukan matang dari segi kata-kata
tapi matang dari sikap !
Yaa..aku tau bukan perkara yang mudah
tapi kalau sikap pentingkan diri tu ada dalam diri masing2
sampai bila-bila kefahaman tu takkan capai..
p/s : "Jangan terlalu menyangka luaran 
akan tetap sama apa yang ada dalam hatinya"
-unknown-