Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


NaK buKak Galeri !

Assalamualaikum...

Tetiba aku terfikir nak bukak galeri
galeri ape??
urmmm....aku minat penulisan
aku minat menulis
dan aku suka luahkan apa yang aku rasa
melalui penulisan
mungkin takde yang faham
dan aku tak minta sesiapa pon untuk memahami
apa yang aku cuba sampaikan..
apa yang aku tulis cuma untuk meluahkan saja
bukan untuk meraih simpati pembaca !

Ouhh yee..sambung balik cerita pasal galeri,
biasa orang buat galeri letak gambar atau lukisankan
tapi aku nak buat galeri gambar+puisi..
ha? macam mana tu??
aku nak ambik gambar dan aku akan tulis puisi
disisi gambar tu..
dan setiap gambar akan menceritakan segala-galanya
melalui puisi yang aku cuba sampaikan
macam gambar bawah ni..
ada banyak cara kita boleh buat orang tertarik untuk
baca hasil penulisan kita dan aku memilih cara ni
walaupon cara ni dah ada but why not untuk aku mencubanya kan?
tapi aku nak gambar tu hasil dari "snap" aku sendiri
dan puisi aku sendiri..
yes..memang susah sangat nak buat ni semua
tapi tak mustahil kan..
ada rezeki adalah kalau takde aku redha..
mungkin aku tak mampu buka galeri tapi
untuk buat kat blog inshaaAllah aku mampu..
bila tiba masanya, aku akan buat..
inshaaAllah..
semoga impian aku ni tercapai.. ^_____^
p/s: "Tiada hadiah lagi berharga
selain daripada NASIHAT yang baik ! "