Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


NoTa HaTi..

Assalamualaikum...


Ku pejam mata
kelihatan kamu didalamnya
dan pabila ku membuka mata
kamu hilang..
ternyata itu hanya hayalan ku..
dan hanya itu yang bisa aku lakukan
untuk bertemu dengan kamu
mungkin tidak lagi..

Air mata ini mengalir..
bukan sedih
tapi rasa 'itu'
aku hanya mampu pendamkannya
untuk meluahkan aku tak mampu
mungkin aku bakal miliki
rasa kesakitan 'itu'
dan aku terimanya...

Kau, mereka..
menyakinkan aku tentang takdir-Nya
mungkin khayalku terlalu tinggi
sukar untuk mengapainya dek kemampuan diri
aku percaya pada 'tadahan' tu
dan aku akan terus percayainya..
dan aku mungkin perakhirannya akan ku
lewati rasa 'itu'...