Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


cOngRatz Friend !!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..
3 paper exam sudah berlalu dan tinggal lagi 2 paper
harap2 dua paper ni aku dapat buat yang terbaik la..

Seronokkan kalau kawan baik kita sendiri dapat result yang bagus,
dan macam tu la yang aku rasa semalam..
seriously aku rasa happy giler bila kawan baik aku sendiri dapat result 
sangat baik dalam STPM !
STPM beb !
exam yang paling susah sekali, Omaiii ~
Alhamdulillah..
dia dapat result yang bagus dan mungkin result tu boleh bawak dy terbang ke awan biru..
Oooppss..bukan terbang jadi pramugari tapi terbang berhijrah ke negara orang.
Wahhh...best kan kalau dapat jelajah negara orang ni, macam2 pengalaman yang kita dapat !
Sumpah best !
Tahniah beb !
akhirnya kau berjaya jugak, tak sia-sia kau 'sekolah' kan...hahahahha
see...rezeki kau bukan untuk sijil Diploma tapi untuk STPM and you got the BEST result !!!
tu lah hikmahnya kan.. sangat indah takdir Allah untuk kau =)

Aku doakan kau dapat sambung belajar dan itu kan impian kau, sekarang kau fokus untuk 
impian kau, jangan sia-siakan sijil kau tu, teruskan..
tapi yang paling penting kau kena tahu apa yang kau nak sebenarnya dan aku harap kau
dah dapat jawapan nya..
kalau tak dapat jugak, banyak2 kan berdoa dan istikarahlah..
in shaa Allah ada jawapan di situ untuk mu..
Aku harap sangat kita dapat jumpa, aku rindu sangat dengan kau !
dah lama kita tak sembang2 kan..
sembang dalam phone, im.. mana syok !!
kena face to face baru ada feel beb..hahaha..
One day..
in shaa Allah, kita akan bertemu juga =)