Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


KaTa Hati..

Assalamualaikum...



Tiada apa yang perlu disembunyikan
tiada apa yang perlu dinafikan
jika kebenaran sudah terungkai
sekemas mana kau genggam ia
sekuat mana kau cuba mengikat ia
satu saat pasti terlurut juga..

Jangan menyalahkan sesiapa dan
sedikit pun aku tidak menyalahkan mu
mungkin kau ambil langkah yang bijak
dari merungkaikan ia di depan ku..
maafkan aku..
kerana membiarkan mutiara ini mengalir
aku cuba menahan
tapi aku tewas

Usah khuatir..
aku bisa menerima 'nya'
senyuman ini mampu ku ukirkan buat mu dan mereka
andai aku mampu ingin ku berganti hati
agar kesakitan 'itu' tak mampu lagi aku rasai..
p/s: "senyum dalam kesedihan 
adalah satu ketabahan"