Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Nota Hati #

Assalamualaikum...

Maaf jika aku membebani fikiran mu
maaf jika kehadiran ku mambuat mu gelisah
mungkin diri ini tak terkesan pun..
maaf..

jika masa berputar kembali
aku memilih untuk kau tidak menyedari kehadiran ku..
dan aku takkan biarkan diri ini terkesan dalam hidup mu
biar aku jadi sang pemerhati yang setia
sang pemerhati yang tidak meninggalkan sedikit jejak pun
mungkin itu lebih baik..
ingin ku luahkan 'tentang' itu
tapi mungkin itu tindakan yang salah
diam..
mungkin itu jalan yang terbaik
sebab aku tak ingin jadi insan yang membebani fikiran mu
biarkan diri mu tenang menjalani kehidupan mu
tanpa aku dan tanpa 'rasa' itu..
maaf..
p/s: "sometimes no matter how much you love someone,
that person can't just love  you back the same way"