Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Sannah Helwa..

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..
aku masih diberi nikmat untuk menikmati anugerah hidup dari-Mu
aku masih berkesempatan untuk terus bersujud dan beribadat kepada-Mu
aku masih berkesempatan untuk bertemu dengan insan-insan yang aku sayangi..
semua itu nikmat Mu, Ya Allah..
syukur alhamdulillah, sungguh aku bersyukur kepada-Mu..

Terima kasih sahabat-sahabat ku..
terima kasih kerana memperingati ulang tahun ku..
terima kasih atas ucapan kalian
terima kasih atas doa kalian untuk ku..
dan terima kasih atas video dan hadiah-hadiah yang kalian berikan
sungguh itu semua sangat bermakna buat ku..
Aku tidak mengharapkan hadiah2 dari kalian
aku tidak mengharapkan apa2 ucapan dari kalian
cukup doa kalian mengiringi langkah hidup ku..
namun ku tetap menghargai pemberian dari kalian semua..
hadiah, video, ucapan.. semuanya sangat bermakna untuk ku..
terharu atas apa yang kalian lakukan, terima kasih kerana meluangkan masa
untuk buat itu semua untuk ku.. :')
Semoga Allah merahmati kalian semua..
dan semoga ukhwah yang terjalin di antara kita berkekalan hingga ke Syurga-Nya..

p/s: "saying "thank you" creates LOVE"