Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Seminggu BerLI !

Assalamualaikum...

5 hari ku lalui masa praktikal
dan segalanya berjalan dengan lancar, alhamdulillah..
kawan baru.. suasana baru dan pengalaman baru
semuanya aku perolehinya di situ
banyak cpu yang aku jumpa, yang tak pernah jumpa pon ada
dan akhirnya aku merasa jugak untuk 'mengopak-gopak' CPU..hahahhaa
almaklum la kat kampus mana merasa nak buat tu semua.
Alhamdulillah..
aku dapat kawan2 yang baik dan macam2 gelagat yang aku nampak,
normal lah kan..itulah yang dinamakan kehidupan berkawan =)
dan aku sangat bersyukur sebab syarikat tu masih mengamalkan cara Islam.
sebelum start kerja, usrah mesti kena buat dan seminggu sekali mesti ada meeting !
dari situ aku dapat merasa pengalaman 'meeting' dengan orang atasan
walaupon tak se'formal' macam syarikat-syarikat besar.
Harap2 aku dapat habiskan Li ni dengan attitude dan dapat bagi sumbangan
pada syarikat tu. 
Yes, ilmu sangat penting dan ilmu itu bukan sahaja boleh dapat kat sekolah mahupun kampus
tapi kat tempat lain pon boleh, macam tempat bekerja kita.
Kawan2, aku harap kalian pon dapat memberikan sumbangan pada syarikat kat tempat korang
praktikel.
jaga attitude, jangan malukan diri sendiri dan juga name universiti.

Good luck guys ! :D