Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


I will Miss All of You !

Assalamualaikum...

Selamat tinggal kalian...
semoga kalian semua berjaya dalam apa jua yang kalian lakukan..
jaga diri..
jaga iman..
jaga jiwa..
semoga kita bertemu kembali..
namun andai tiada pertemuan buat kali ke dua
usah bersedih..
aturan Allah itu indah..
ikut aturannya
bila tiba waktunya pasti kita bertemu jua..

*main lagu "Teman sejati"*

Aku teringat saat lagu ini diputarkan..
aku yakin dalma jiwa-jiwa kalian pasti terpalit rasa sedih..
sedih dengan perpisahan yang bakal terjadi di antara kalian semua..
meskipun aku baru kenali kalian
meskipun ukhwah aku dengan kalian tidak terlalu akrab
tapi tidak dapat ku nafikan, aku sedih atas perpisahan ini..
dan paling aku terkilan tiada ucapan terakhir dari kalian,
maaf..
kerna aku pergi tanpa berkata apa-apa.. =(
namun..
ketahuilah..
aku tidak akan lupa persahabatan yang terjalin diantara kita..
doa ku sentiasa mengiringi langkah kalian..


Thanks to my SIFU !
I never forget you ! :')
p/s: " Fly away, 
now you all freedom from your LI"