Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Berakhirnya Praktikal ku ! :D

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..
berakhir sudah latihan industri ku di SCT Shah Alam..
dari aku masuk situ hingga ke hari terakhir ku di sana
kenangan ku bersama-sama dengan mereka di sana masih segar di ingatan
dan aku tidak akan sesekali melupakan kalian semua.
Terima kasih ku ucapkan kepada kalian kerana
sudi menerima kehadiran ku di sana dan terima kasih banyak-banyak di atas
segala pertolongan kalian.
kepada supervisor ku, En. An..
terima kasih ku ucapkan atas keprihatinan mu dan aku sangat berterima kasih kepada
Kak Aina, Kak Eja, Kak Bell, Florance, vina Saufi dan rakan-rakan ku yang lain.
Terima kasih di atas ukhwah yang terjalin di antara kita
In shaa Allah ada rezeki kita pasti akan bertemu lagi =')

Banyak pengalaman yang aku perolehi
dari yang aku tak tahu, bila datang sini
aku dapat perkara tu..
banyak yang aku pelajari dari segi fizikal dan juga mental
tak semua orang kita layan sama rata
lain orang, lain cara kita melayannya.
Dari sini aku pelajarinya, perlu bijak bermain dengan watak kita sendiri !
Alhamdulillah, sepanjanga ku praktikal di sini
aku tiada masalah dengan pihak atasan mahupun dengan rakan setugas
dan aku jugak dapat pengiktirafan dari SV aku..hehehe..
alhamdulillah...

Aku harap satu hari nanti syarikat ini berjaya ke pereingkat yang lebih tinggi,
bukan setakat harum di media massa tapi harum di perkata di mulut-mulut masyarakat.
Aku sokong perniagaan syarikat ni, perniagan yang membantu menyelamatkan BUMI kita !
syarikat ini seperti mengamal "Go Green " !
dan syarikat ini juga ada event recycle, porgram pertukaran pokok bunga dengan barangan 
elektronik yang rosak ataupun yang masih elok =)
seriously, program ni sangat bagus dan alhamdulillah mendapat sambutan hebat dari masyarakat !
Alhamdulillah..

Sampai di sini saja kisah prakrikal ku dan aku harap besok merupakan hari yang baik untuk
aku, kamu dan mereka ! =)