Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Setelah sekian lama menyepi...

Assalamualaikum...

Diam..
bisu..
sepi..
kini aku kembali
berkongsi perasaan, pendapat, cerita dengan kalian semua..
apa yang berlaku di sekeliling aku selama ini
sedih, gembira, kecewa...
banyak mengajar aku menjadi lebih tabah, cekal bagi
menghadapi hari-hari yang bakal mendatang
Kita diberi ujian
kerana Allah mengasihani kita
kita di beri dugaan
untuk menguji sejauh mana tahap keimanan kita
aku akui..
kadang-kadang aku sukar untuk menerima hakikat sebenar
kadang-kadang aku fikir apa silap ku
itu semua kerja syaitan kan
macam-macam cara dia nak menyesatkan kita
tanpa ilmu, tanpa iman pasti aku tewas
dan pasti aku menyalahkan takdir-Nya !
berkat kasih sayang-Nya, alhamdulilah..
aku masih memiliki 'Islam' 
=')
p/s: I'm not giving up!