Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Get Well Soon, Bro !

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..
syukur ke hadrat Illahi
semuanya semakin pulih
aku tau kau kuat
sebab tu sampai sekarang kau masih mampu bertahan
serius aku cakap,
hati aku takkan tenang selagi kau belum buat operation
aku tau ianya berisiko
tapi aku yakin
kau kuat 
kau mampu hadapinya
dan aku takkan berhenti berdoa untuk kau
itu janji aku.
aku tak mampu nak buat pape untuk kau
orang lain berlumba-lumba nak masakkn untuk kau
tapi aku tak pandai masak
orang lain berlumba-lumba nak buat kau happy
tapi aku tak tau macam mana nak buat kau happy
tapi ada hal yang aku mampu buat untuk kau
Doa, kata-kata semangat..
itu yang aku mampu berikan
aku takkn berhenti beri kata2 semangat kat kau
Aku, dia dan mereka
semua sayangkan kau
semua tak mahu kehilangan kau
dan aku yakin kau pun pasti tak nak meninggalkan kami kan
sebab tu kau kena kuat
sentiasa mohon kekuatan Dari-Nya
Allah takkan uji kau
kalau kau tak mampu tempuhinya
sebab Allah yakin kau mampu tempuhi
Dia berikan ujian sebegini pada kau
yakinkan diri kau
bahawa ada hikmah yang indah disebalik ujian ini..
Jangan putus asa, bro !
Bro,
kau dah janji dengan aku
kau akan sentiasa ada untuk aku
kau janji nak carikan Mr.Right untuk aku
kita dah janji nak hangout sama2
banyak yang aku nak cerita kat kau
dan aku tunggu semua ni
aku tunggu sampai kau sembuh
aku yakin kau boleh sembuh
kau kan kuat !
you're my Superman !
=)
p/s: "Allah always be with you! "