Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


No Title !

Assalamulaikum...

Kau jadikan 'rasa' itu indah
kau jadikan 'rasa' itu satu nikmat
tapi kau salah melabuhkan perasaan itu
kau labuhkan ditempat yang salah
mungkin kau sedar
tapi kau masih biarkan juga
kenapa ye??
apa yang kau cuba buktikan?
apa sebenarnya yang kau inginkan?
rampas?
bersaing?
untuk apa ye?
kepuasan?
kemenangan?
atau cinta?
berkali-kali aku baca
terasa seperti kau tak cukup kasih sayang !
hahaha..
okay aku tahu aku kurang ajar di sini
tapi itu yang aku rasa
jadi, aku hanya berlaku jujur !
tapi andai sesuatu ikatan itu terputus
kerana kau !
jangan tanya kenapa aku menjauhi diri daripada kalian..
p/s: "Cinta itu ANUGERAH,
jangan jadikan cinta itu cinta yang penuh
dengan NAFSU"