Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


It not EASY !

Assalamualaikum...

Selagi lagi aku di lamar..
amboiii..kemain ayat
dilamar konon !
puihhh..

okay serius talk
dilamar but not officially
hanya meluahkan perasaan

dan aku..
tak mampu nak beri keputusan apa-apa
mungkin 
keyakinan tu belum ada
atau..
mungkin perasaan 'takut' itu masih ada
urmmm..
its not easy for me

aku hanya mengatakan..

"Jika ada jodoh, maka ada la"
"jangan terlalu meletakkan harapan yang tinggi pada aku"


itu saja yang mampu aku jawab.

kerana..
aku masih
TAK YAKIN

p/s:"I'm still feel it"