Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Nota Hati +

Assalamualaikum...

Sem 5 bakal berakhir dalam masa beberapa hari saja
alhamdulillah..
tamat juga akhirnya untuk sem ini
banyak perkara terjadi dalam sem ini
pahit, manis..
duka, tawa..
semuanya ada
secukup rasa..hahaha
dan sem ini jugak la
kenalkan aku
siapa kawan
siapa lawan
siapa baik
siapa sebaliknya
seriusly aku rasa
sem ni sangat tragis
disebabkan satu HAL
sampai aku rasa
aku dah taknak jejak kampus lagi
sampai aku rasa
aku nak tamatkan diploma secepat mungkin !
tapi..
kerana kemanisan
aku masih bertahan
mungkin tak banyak
tapi ianya masih mampu buat aku bertahan
Hidup kalau tak ada cabaran
tak syok la kan !
kerana cabaran itu
kita dapat melihat
sejauh mana ketahanan diri kita
kerana cabaran itu
membuatkan kita lebih dewasa.
kerana MEMORI-MEMORI indah
hati kecil ini cuba memaafkan HAL itu..
p/s: