Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Di persimpangan..

Assalamualaikum



masih belum dapat ku rungkai
masih menjadi kecelaruan dalam diri aku
di antara dua persimpangan yang berbeza
jalan yang menentukan segalanya
jalan yang akan mengubah segalanya
apa yang patut aku buat?
apa yang patut aku pilih?
apa yang patut aku nilaikan?
aku hanya insan biasa
tiada apa keistimewaan
tapi
kenapa mesti aku yang berada dipersimpangan ini?
kenapa mesti aku yang perlu memilihnya?

aku sendiri keliru..
macam mana untuk aku putuskan jawapan yang aku sendiri tak ada..
p/s : "Never stop praying"