Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Masih Mampu Tersenyum...

Assalamualaikum...

aku dah buang semua tu
dan tolong jangan ingatkan aku tentang salah itu
sebab aku cuba untuk hilangkan rasa sakit itu

seseorang pernah beritahu aku
"kita ini manusia,
kita takde kuasa pun nak menghukum orang,
setiap orang tak sempurna."

betul kan !?

sebab itu aku cuba hilangkan perkara lepas
supaya hati ini tak rasa sakit
dan kerana itu
aku masih mampu tersenyum
cuma satu hal,
aku takkan menangis atas hal yang sama !
p/s:"Jangan hanya kerana kesalahan lalu,
kita mencampakkan diri mereka jauh.."