Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Sangkar Yang Kau Cipta !

Assalamualaikum...

Ada hal yang aku boleh diam saja
ada hal yang aku mampu tersenyum
ada hal yang boleh buat aku melenting
Jangan sampai aku hilang percaturan
kau jadi mangsa
ya sekarang aku tak mampu buat apa-apa
tapi andai masa itu tiba
jangan ditanya kenapa aku bertindak diluar kawalan !
sabar aku ada tahapnya
dulu aku hanya mampu melihat
tapi tidak sekarang
dan aku akan pastikan tidak akan berlakunya lagi penindasan

Andainya aku mampu
dah lama aku keluar dari sangkar kehidupan yang kau cipta 
dah lama aku terbang bebas 
mencari dan melayari mahligai kebahagiaan 
tanpa ada gangguan dari manusia seperti kau !