Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


I M P I A N

Assalamualaikum...

Apa yang aku nampak
apa yang aku inginkan
semakin hampir dengan IMPIAN
impian yang selama ini aku angan-angankan
impian yang selama ini aku impikan
akhirnya bakal terlaksana
walaupon aku tahu ianya masih jauh untuk digapai
tapi dengan usaha dan doa
tak mungkin ianya menjadi sesuatu yang mustahil

Di awalnya Dia hadirkan hujan
namun siapa sangka di sebalik hujan itu
hadirnya sang PELANGI..
itu yang aku rasakan sekarang
dan aku harap sang pelangi akan terus kekal


melihat sang langit yang terbentang luas
melihat sang langit yang cerah disinari mentari
rupanya ada yang lebih luas dan cerah
iaitu HARAPAN..
p/s:"sekali aku dapat,
tidak mudah aku lepaskan.."