Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Darjat antara manusia?

Assalamualaikum...

Tak semua manusia suka kita
tak semua orang faham situasi kita
dan tak semua nampak kebaikkan kita
yang mereka pandang..
hanyalah darjat !
perbezaan darjat kau dengan aku
yang buruk kau pejam mata
itu kerana apa?
kerana darjat !
yang baik, kau salahkan
kerana apa?
kerana perbezaan darjat !

kadang-kadang aku terfikir
kalau satu hari nanti darjat aku lagi tinggi dari kau
patut tak aku buat macam mana kau buat kat aku?
patut tak aku bermegah dengan darjat aku tu depan kau?
atau aku perlu buat lebih teruk dari tu??

ikutkan hati, mati !