Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Setelah 3 Tahun, Akhirnya...

Assalamualaikum...

Langkah keluar ku semakin hampir dengan gerbang universiti
pejam celik, pejam celik dah hampir 3 tahun aku di sini
menjadi anak didik universiti teknikel
universiti yang menjadi impian aku waktu sekolah dulu
padahal ramai orang yang tak tau tentang universiti ni
tapi lain plak pada aku
universiti impian ku..heee

pejam celik, pejam celik..
aku semakin hampir meningalkan kawan-kawan
dan juga family di sini
entah bila kita dapat bersua lagi
berkumpul seperti dulu
sebak rasanya
namun, itulah yang dinamakan kehidupan
setiap yang bertemu pasti akan berpisah
biar berpisah dimata tetapi tidak dihati...

Kenangan manis, pahit
semuanya di sini
di bumi Melaka ini
in shaa Allah..ada rezeki aku pasti bertemu dengan kalian
aku cuba mencari masa bertemu dengan kalian
dan aku mendoakan
supaya kita masih diberikan peluang untuk bertemu
andai kata aku kurang menghubungi kalian
bukan bermakna aku sudah lupakan kalian
andai kata aku tidak menjenguk kalian
bukan bererti aku tidak sayangkan kalian
mungkin masanya belum layak untuk kita
jodoh, pertemuan semuanya ditangan Tuhan kan..
kita sebagai hamba,
hanya mampu merancang tapi yang tentukan hanya Dia..

*pasang lagu "Sebuah Pertemuan"*

khas untuk kalian yang mengenali ku... :')



p/s : "promise me, dunt forget our laugh,
our conversation, our smile, our tears and our memories"