Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Berangan dengan Keria !

Assalamualaikum...

Hari ni aku tolong mak buat kuih keria
aku mintak mak buat ala2 kuih keria gula melaka
tapi macam tak dapat sebab gula melakanya takde..heee
sedang aku uli-uli tepungnya, tetiba aku teringat someone
ehemm..ehemm..saya tau kuih keria ni favourite awak
dapat la kejap berangan..hahahha (sempatlagitu)

Awak,
Saya mungkin tak pandai memasak
boleh jadi masakkan saya tak mampu tambat selera awak
tapi..
saya akan cuba untuk tambat juga !
banyak yang saya nak masakkan untuk awak
banyak--
tapi mungkin dalam banyak tu
ada yang awak tak berkenan
dan mungkin ada yang tak kesampaian..
my I be ur chef?? ;)

p/s:"Tak semua yang kita impikan,
dapat digapai,
kerana semuanya kehendak DIA"