Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


OMG, FASHION !!

Assalamualaikum...

Dunia fashion..
bagi aku dunia ini terlalu indah
cantik bagi mereka yang berani tampil
dengan fashion mereka sendiri
tak kiralah sama ada gaya itu gaya tersendiri
ataupun gaya orang lain yang cuba kita tampilkan

Bagi aku dunia ini memerlukan keberanian 
memerlukan keyakinan diri
supaya mereka melihat kita tampil dengan gaya yang berbeza
tiada istilah pelik,
mungkin pelik di mata mereka atau mungkin juga
cantik di mata mereka..
yang penting,
si pemakai berasa yakin dengan "style" yang cuba dia tonjolkan

Dunia fashion
merupakan seni diri
perlu bijak mengkombinasikan pengayaan pakaian, aksesori dan warna
yes warna !
kombinasi warna sangat penting
bagi menghasilkan diri si pemakai kelihatan begitu terserlah

hahahaha...

aku bercerita soal fashion, bukan beerti aku ni kaki fashion or pandai berfashion
aku hanya berkongsi pendapat aku tentang fashion,
kebetulan petang ni, aku terbukak satu halaman di Twitter mengenai "Fashion"
haaa..dari situ tercetusnya idea aku untuk menyuarakan pendapat.

KALAU BOLEH,
aku nak bergaya seperti Dena Bahrin,
stylo seperti Maria Elena,
bijak seperti Wardina,
dan tampil dengan DIRI AKU SENDIRI 
*hope u know what i mean*

                                              


                                         
p/s:"Its just me and myself sometimes,
I like that.."