Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Just Hope..

Assalamualaikum...

Bangun tido dalam otak ni fikir nak pergi kerja
siap2
naik bus, masuk office, punch in
on computer, bukak apa yang patuts
sekali system GST tak boleh bukak
dalam hati terdetik "What happen?"
aku cool je laa, malas nak fikir maybe server problem
then aku pegi kat officemate, borak2 dengan dia
then pegi breakfast kat cafe, dah siap cedok nasi goreng kat pinggan 
tiba-tiba bos panggil !

"Whattt !!"
dalam hati dah cuak, tapi react like a cool gurl
aku bungkus makanan tu
then cepat-cepat pergi bilik bos.
bayangkan semua orang dah masuk, offircer semua dah ada
aku n the geng masuk lewat sikit
nasib la tak kena marah.. *tarik nafas lega*

cakap..cakap..cakap..
sekali aku n the geng terkejut !
tak tau nak react macam mana
sedih, gembira. marah or what???
but still we react like nothing happen (masing2 cuba tenangkan hati sendiri)

Maybe,
its a good news for them but us???
Hhhmm...
now, 
im still try make myself happy, react like nothing happen...